Jak pokazują statystyki nic tak nie przyciąga nowych klientów do firmy jak rekomendacje i polecenia, zwłaszcza znajomych osób. Warto więc zadbać o jak największą liczbę pozytywnych komentarzy i rekomendacji wśród klientów. Aby jak najlepiej wykorzystać potencjał jaki daje tego rodzaju reklama firmy w internecie należy uzyskane rekomendacje pokazywać w jak największej liczbie miejsc.
Jak wykorzystać rekomendacje klientów?
Jest wiele sposób na to jak wykorzystać pozytywne opinie i rekomendacje zadowolonych klientów. Można na przykład na stronie firmowej stronie internetowej umieścić dział z komentarzami klientów na temat świadczonych usług. Innym sposobem jest wykorzystanie mediów społecznościowych, dostępnych na nich ankiet i wielu innych rozwiązań. Dzięki zastosowaniu mediów społecznościowych uzyskuje się pewność, że rekomendacje klientów faktycznie trafią do znajomych im osób. Taka rekomendacja działa o o wiele bardziej skutecznie.
Rekomendacje klientów można umieścić również w ramach wirtualnej wizytówki na jednym z katalogów wizytówek firm. W katalogach branżowych rekomendacje klientów mogą pozwolić na wyróżnienie się wśród licznej konkurencji.